Asistenta Constatare Daune Gothaer

Call Center cu program Non-Stop la urmatorul numar de telefon

✆ 031 9665

Procedură Casco Gothaer

Formular Procedură Casco

  • Va rugam sa luati la cunostinta nu vom transmite niciodata mesaje nesolicitate (spam) si nici nu vom transmite catre terti adresele dumneavoastra de email sau alte date cu caracter personal.
 

Verificare

 

Pasul 1:

Daca ati fost implicat intr-un eveniment rutier, va oferim asistenta in toate demersurile ce trebuiesc facute pentru solutionarea dosarului de dauna si repararea autoturismului.

dosar dauna

 

Pasul 2:

Acte necesare deschidere dosar dauna

Pentru a notifica o dauna auto, online sau prin call center, este nevoie de urmatoarele documente si informatii:

Accident cu doua autovehicule si fara vatamari corporale

  • Constatarea amiabila completata cu atentie – se poate completa si in service de catre ambele parti implicate;
  • Certificatul de inmatriculare al autovehiculului;
  • Cartea de identitate a proprietarului /delegatului;
  • Fotocopia permisului de conducere al soferului implicat;
  • Procura notariala, daca vehiculul apartine altei persoane fizice decat proprietarul;
  • Delegatie, daca vehiculul apartine unei persoane juridice (firma / societate de leasing).

Avizarea daunei se face imediat după producerea daunei sau imediat ce ați luat la cunoștință de producerea acesteia, numai prin telefon, la numerele de telefon de mai sus. Avizarea daunei trebuie facută imediat, chiar dacă constatarea daunei doriți să o efectuați în altă zi.

Actele necesare mentionate reprezinta minimum necesar pentru deschiderea dosarului de dauna; inspectorii de dauna pot solicita documente suplimentare.

Ai nevoie de suport

Contacteaza-ne la telefon 031 9665 sau prin Chat Online, de Luni pana Duminica intre orele 08:00 – 24:00

Pasul 3:
Asigurătorul va elibera accept de plata către unitatea reparatoare în care se efectuează reparația și va achita despăgubirea către aceasta în termenul legal ce se scurge începând cu data depunerii tuturor documentelor necesare (completate complet și corect) la sediul asigurătorului.

Call center cu program non stop sau prin Chat Online, de Luni pana Dumnica între orele 08:00 – 24:00

Call Now Button